Zgodnie z ustawą z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1520) która weszła w życie z dniem 1 stycznia 2020 r., nie ma możliwości wystawienia faktury do paragonu. W związku z powyższym podczas składania zamówienia prosimy o przemyślane zaznaczenie czy klient życzy sobie fakturę czy paragon, ponieważ nie będzie możliwości dokonania zmiany w późniejszym terminie.
1. Optyline dostępny pod adresem
www.optyline.pl
, prowadzony jest przez Zakład Optyczny Bartłomiej Mitek ul
Gorzowska
68 74-320 Barlinek NIP:597-156-27-37.
2. Optyline prowadzi sprzedaż detaliczną towarów za
pośrednictwem sieci Internet.
3. Warunkiem dokonywania zakupów jest zapoznanie się i akceptacja
wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.
4. Cenniki i informacje umieszczone w serwisie nie
stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, ale są zaproszeniem do składania zamówień (oferty kupna) na
warunkach określonych w niniejszym regulaminie.
5. Zamówienia są przyjmowane przez strony www.optyline.pl
6. Złożenie
zamówienia jest jednoznaczne z dobrowolną akceptacją przez Klienta regulaminu i potwierdzeniem
wcześniejszej
konsultacji z lekarzem specjalistą oraz że parametry zamawianych soczewek są zgodne z zaleceniami lekarza
specjalisty. optyline nie ponosi odpowiedzialności za złe dopasowanie soczewek.
7. Akceptowane
przez
optyline formy płatności to przelew bankowy.
8. Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się
po
otrzymaniu przez optyline prawidłowo wypełnionego formularza zamówienia oraz:
a. w przypadku
zamówienia płatnego tradycyjnym przelewem – po wpłynięciu pieniędzy na konto Zakład Optyczny Bartłomiej
Mitek.
9. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest między Klientem a optyline i jest umową zawieraną
na
odległość. Jej zawarcie następuje w momencie przyjęcia zamówienia do realizacji z zastrzeżeniem sytuacji
opisanej w par. 12.
10. Termin otrzymania przesyłki to suma czasu realizacji zamówienia i czasu
dostawy:
a. czas realizacji zamówienia to czas od przyjęcia do skompletowania i wysłania
zamówienia;
b. czas dostawy zależy od Poczty Polskiej bądź firmy kurierskiej i optyline nie ponosi
odpowiedzialności za terminowość oraz jakość usług dostawcy, ale jednocześnie dokłada starań by czas
dostawy
był jak najkrótszy.
11. Optyline zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia od 2 do
14
dni roboczych w zależności od dostępności zamówionego towaru, towar jest na naszym
magazynie
- wyjątkiem są soczewki astygmatyczne i soczewki o
mocach dodatnich. W niektórych przypadkach czas realizacji może wynosic nawet 21 dni roboczych oraz oprawy
okularowe których czas realizacji moze wynosic do
4-8 tygodni
. W wyjątkowych sytuacjach, kiedy zamówiony towar charakteryzuje się nietypowymi parametrami, czas
realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu, o czym Klient zostanie uprzednio poinformowany poprzez e-mail
na
adres podany w formularzu.
12. Dostępność produktów:
a) soczewki kontaktowe sferyczne: 2- 9 dni roboczych
soczewki kontaktowe toryczne: 3-21 dni roboczych
soczewki kontaktowe progresywne: 3-21dni roboczych
b) okulary: 2-21 dni roboczych, w zależności od wybranego modelu, koloru, rozmiaru. Informacji udzielamy telefonicznie bądź mailowo.
13. W przypadku złożenia zamówienia przekraczającego wartość 2 000 zł lub
większą ilosc niż 3 pary okularów, optyline zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności do
przelewu
oraz ograniczenia w realizacji zamówienia,optyline nie prowadzi sprzedaży hurtowej okularów.
13a. Przy zakupie opraw okularowych ze szkłami korekcyjnymi wymagana jest zaliczka w kwocie 200zł
14.
Optyline zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku:
a. wątpliwości co do
kompletności lub prawidłowości danych zawartych w formularzu zamówienia
b. wątpliwości co do
zamiaru
wywiązania się z umowy przez Klienta
c. wątpliwości co do zgodności zamiaru wykorzystania towaru z
jego przeznaczeniem lub warunkami użytkowania
d. kiedy w sytuacji opisanej w par 8. punkt b. okres
od
złożenia zamówienia do otrzymania pieniędzy na konto Zakład Optyczny B.Mitek przekroczy 10 dni
roboczych.
15.
Wszystkie ceny podane w serwisie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla transakcji jest cena
przypisana do produktu w momencie złożenia zamówienia. optyline zastrzega sobie
prawo
do zmiany cen towarów oraz przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych.
16. Przesyłanie danych osobowych z formulazra zamówienia
i/lub
rejestracji oraz proces logowania odbywa się z pomocą bezpiecznego protokołu SSL.
17. Optyline
udostępnia każdemu zarejestrowanemu Klientowi stronę profilową, dostępną po autoryzacji, która pozwala na
wgląd, modyfikację i usunięcie posiadanych przez optyline. danych osobowych o
Kliencie.
18. Optyline przechowuje pliki cookies na komputerze Klienta w celu: utrzymania sesji po
zalogowaniu, tworzenia statystyk oglądalności, lepszego dopasowania serwisu do potrzeb Klienta, emisji
reklam o
treści najbardziej zbliżonej do zainteresowań Klienta. Pliki cookies nie przetwarzają ani nie przechowują
żadnych danych osobowych pozwalających na identyfikację Klienta.
19. Klient dobrowolnie Wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Optyline.pl, w postaci adresu e-mail, w celu zbadania opinii o poziomie zadowolenia z przeprowadzonego zakupu
20. Klient optyline jest zobowiązany do odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki w trakcie transportu na adres: Zakład Optyczny ul.Gorzowska 68 74-320 Barlinek. Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący. Pieniądze zostaną przelane w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta ,jezeli nastąpiła niezgodnosc z zamówionym towarem. optyline nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Nie są przyjmowane zwroty lub wymiony towaru jezeli była na niego
wystawiona faktura Vat.
21. W sytuacji, jeśli otrzymany towar jest niezgodny z umową, Klient ma
prawo
złożyć reklamację. Reklamowany towar wraz z paragonem (lub fakturą VAT) oraz z pismem wyjaśniającym
niezgodność
z umową Klient powinien na własny koszt odesłać na adres:Zakład Optyczny ul.Gorzowska 68 74-320 Barlinek .
Reklamacje rozpatrywane będą najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania od Klienta przesyłki z
reklamowanym produktem (w sytuacja od nas niezależnych czas moze sie wydłużyc). W
przypadku
uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy i przesłany na koszt
optyline do Klienta w ciągu 5 dni roboczych od uznania reklamacji, a jeśli z powodu wyczerpania stanu
magazynowego będzie to niemożliwe, Klient otrzyma Karte Podarunkową opiewającą na sume zamówienia do
wykorzystania na stronie optyline.pl. optyline nie rozpatruje reklamacji pojedynczych soczewek
kontaktowych,
ani reklamacji bez załączonego dowodu zakupu (paragon, faktura VAT).
22. W przypadku stwierdzenia
przez Klienta uszkodzenia przesyłki, rozpatrywane będą tylko reklamacje zawierające protokół uszkodzenia
przesyłki podpisany przez Klienta i dostawcę.
23. Towar na indywidualne zamowienie(np.soczewki
astygmatyczne,okulary wedle specyfikacji klienta)-jest to taki na który się czeka wiecej niz
5dni
roboczych, nie podlega zwrotowi.
24
Maksymalny czas na zwrot okularów to 14 dni od daty odebrania przesyłki - po tym terminie zwrot nie zostanie przyjęty.
Produkt nie może byc używany, musi miec oryginalne naklejki, ściereczki czyszczące nie mogą byc rozpakowane z foliowego woreczka.
Warunki przyjęcia zwrotu (dokumenty):
-wypełniony formularz zwrotu-wymiany
towaru, umieszczony jest w górnej części naszej strony, paragon lub faktura jezeli była w przesyłce.
Bez tych dokumentów zwrot nie zostanie przyjęty.
Jeżeli klient dokonuje zwrotu towaru i finalna wartość zamówienia nie przekroczy 400zł, klientowi nie przysługuje darmowa dostawa.
Opis kosztów dostawy w dziale "Wysyłka".
24c .
Jak złożyc reklamację na okulary:
-konieczne jest przesłanie do nas oprawy razem z zakupionymi soczewkami, przesłanie samych soczewek okularowych bez oprawy lub odwrotnie- eliminuje reklamację. Reklamuje się cały produkt a nie jego części;
-konieczne jest dodanie paragonu oraz karty gwarancyjnej;
-jezeli składa sie reklamacje na soczewki okularowe ,konieczne jest dodanie opakowan
po
soczewkach.
-konieczny jest opis, czego tyczy się reklamacja;
-prosimy o podanie adresu zwrotnego oraz numeru telefonu kontaktowego.
-konieczne jest podanie numeru zamówienia, którego tyczy się reklamacja.
24 d.
Sprzedawca nie odpowiada za usterki wynikające z naturalnego zużywania się produktu, jego części lub materiału, z którego został wykonany
25. optyline dokłada wszelkich starań, żeby opisy i parametry
umieszczonych w na serwisie towarów odpowiadały rzeczywistości. optyline nie ponosi odpowiedzialności
za
błędne podanie parametrów i opisów towaru lub nagłą ich zmianę przez jego producenta.
26.
optyline
zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu w każdym czasie bez podania przyczyn i bez uprzedzenia.
Zmieniony
regulamin wchodzi w życie w momencie opublikowania w serwisie.
27. optyline zastrzega sobie
prawo
do wprowadzania nowych towarów do oferty lub ich wycofywania bez podania przyczyn i bez
uprzedzenia.
28.
Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego
lub
sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
29. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego
30. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.